agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 02-09-2008, 12:47   #1
Ağaç Dostu
 
cybel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-04-2008
Şehir: İZMİR,KARŞIYAKA
Mesajlar: 371
Galeri: 34
Sevgili Caretta sanırım herşeyin bir zamanı var ve o zaman gelince karşılıklı kahve yudumluyor olucaz

cybel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2008, 17:25   #2
Ağaç Dostu
 
Oğuz Karsan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,085
Galeri: 181
-Yeni bir hayata başlamak için emekliliği beklemek şart mı..?Cevabımız kısa olsun diyorsak Evet.

-Bir yere yerleşirken geride bıraktıklarınız..?
1.ve 2. derecede akrabalar ve arkadaşlarımız. Ama iletişimin kesilmesi sözkonusu değil.

-Yerleşmek istenilen yeri neye göre seçmelisiniz..?İklime ve beraber yaşayacağımız kişilere göre. İklim Yazın bunaltıcı olmamalı, Kışın ise dondurmamalı. Edremit Körfezi civarı, Altınoluk Beldesi ile Zeytinli Köyü arası olabilir.

-Eşler beraber mi karar vermeli..?HAYIR. Eşime kalırsa biz İstanbulda ölür gideriz. Sağlığımızı da ilgilendiren bu gibi kararlarda bence biraz diktatör olmak lazım. Eşlerimiz bazen yavaş düşünüyor ve bazıları ileriyi göremiyor.

-İkinci hayatta karşılaşacağınız sorunlar..?
İstanbulda 50 senedir yaşayabildiğimize göre heryerde yaşayabiliriz. Sorunlar çözülebilir.

-Çocukların okul hayatı..?
Kızım evlendi, Oğlum üniversitede, Problem olmamalı.

-Anne-babanız çok mu yaşlı..?Yaşlı olmak başka birşey, Hayattan kopmak başka.

-Bahçeli evde yaşamak..?
Apartman dairesinde oturmak istemiyorum.

- Evcil hayvan sahibi olmak...?
Mutlaka. Köpek ve Sincap düşünüyorum.

-Büyükşehirden kasabaya dönmek..?
Kasabada veya köyde yaşamanın, İstanbul ile bir farkı yok. Elektrik ve su olan heryerde yaşanabilir.

-Yeni bir yerde yabancı olmak..?Hiçbir yerde yabancı olmam. Tabi kendi payıma konuşuyorum.

Buralardan çoktan gitmiş olmalıydım. Senenin 3-5 ayı zaten Altınoluk veya Bayramiçte yaşıyorum. Ama Eşimin de yanımda olmasını tercih ederdim.

Saygılar

Oğuz Karsan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 18-01-2009, 23:56   #3
Yeni Üye
 
lefi's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-06-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 20
-Yeni bir hayata başlamak için emekliliği beklemek şart mı..?
[COLOR="blue"] Emeklilikten ne anladığımıza bağlı.
- Pijamaları giyip oturacaksak cevap EVET
- Çalışarak para kazanmaya devam etmek gerekiyorsa cevap HAYIR
- Benim benimsediğim cevap askari seviyede yaşam standardı sağlandıktan sonra hayatım sona erene kadar yavaş yaşam tarzında stressiz olarak üretmeye ve kazanmaya ikinci yaşam tarzımda'da çaba göstermek olacaktır.

-Bir yere yerleşirken geride bıraktıklarınız..?
Akrabalar ve arkadaşlar.
Ama iletişimin kesilmesi sözkonusu değil.

-Yerleşmek istenilen yeri neye göre seçmelisiniz..?
Hayallerinize,
Özlediğiniz sevdiğiniz iklime,
ikinci hayatta yapmak ve üretmek istediklerinize,
ve ****** ekonomik durumunuza.
Tercihim ege bölgesi. Henüz kuzeyi, güneyi vb hedef netleştirmedim.
Ama bu konuda çaba gösterip araştırıyorum.

-Eşler beraber mi karar vermeli..?
Kesinlikle. (Birlikte veya kısa süre geçiş dönemi sonrası sürekli birlikte)
-İkinci hayatta karşılaşacağınız sorunlar..?
Sorunlar olabilir, çözülebilir.

-Çocukların okul hayatı..?
Gerektiği gibi çözülmeli gerekirse zamanlama buna göre yapılmalı.

-Anne-babanız çok mu yaşlı..?
Önemli.! aynı çocuklar gibi gerekli çözümler üretilmeli geride sıkıntılı durumlar bırakılmamalı zamanlama veya seçilen yer buna göre ayarlanmalı.
-Bahçeli evde yaşamak..?
Evet ******
- Evcil hayvan sahibi olmak...?
Mutlaka.
-Büyükşehirden kasabaya dönmek..?
Zaten amacım bu ,belkide köy yaşamı
-Yeni bir yerde yabancı olmak..?
Büyük şehirde hep yabancıyız. Başlangıçta küçük bir yanlızlık ve sorunlar olabilir ama eminim çabucak ve sıcacık aşılacaktır. Öyle umuyor ve amaçlıyorum.

lefi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:18.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026