![]() |
|
|
|
#15 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-10-2018
Şehir: istanbul
Mesajlar: 462
|
Alıntı:
bakıyorsun hep bi yok diye şikayet, bakıyorsun nerdeyse o şikeyet edenlerin bile elinde son model ya da yakını telefonlar. Piyasaya bakın ne kadar eski model araba var acep. Evet 90ların yaptığı en doğrusuydu. Şimdilerde bırakın parası olanın yaptığı gereksiz harcamayı maalesef ki olmayan dahi gereksiz harcamalarda ![]() [/QUOTE]Çoğu da ithal şeyler.[/QUOTE] Yerli üretimleri tercih edersek ve çocuklarımıza da bu bilinci verirsek zamanla daha iyi olacak inşaallah. |
|
|
|
|
|
|