agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 16-08-2010, 20:46   #5
Ağaç Dostu
 
Oğuz Karsan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1,085
Galeri: 181
Merhaba.

Alıntı:
Lütfen destek...
Sn. omrfrk,

Böyle ülkeye hayırlı projelere ülkemizde destek değil, ancak köstek olunur. Devrim Arabaları filmini seyretmediniz mi? Hala ilerlememize ve gelişmemize engel olmak isteyen emperyalist güçler ve onlara yataklık ve taşaronluk yapan iç bedhahlar var. Dikkatli olunuz. . .


Alıntı:
Sevgili omrfrk, hemen şirket kuralım çoklu ortaklıkla seri üretime geçelim benim aklıma gelen bundan başka bir seçenek yok. Peki sizin kastettiğiniz destek nasıl olmalı?
Sn. Selahattin Yılmaz,

Sizin de, Ülkesine yardımcı olmak için heyecanlanan birisi olduğunuzu zannediyorum. Aman dikkatli olunuz. Bizim ülkemizde kraldan fazla kralcılar çoktur. Ayrıca ülkemiz için hayırlı bir proje ise zaten raddedilir. Ağaçlandırmaya bile karşı çıkan zihniyetten ne beklenebilir? İzin almak için başvuracağınız her yer benzer kişilerle dolu değilmi?

Başarmanız dileğiyle. Özür dilerim zaten başarmışsınız, karşınıza çıkacak engellere biraz inat etmek yetecektir.


Saygılar

Oğuz Karsan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
araç, çelebi, doğa, dostu, lütfen


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:07.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026