agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Beğeni Düzeni3Beğeniler
  • 1 Gönderen bahtiyar02
  • 1 Gönderen pria

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 31-10-2015, 20:41   #9
Ağaç Dostu.
 
pria's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-08-2009
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 6,527
''Enstitülerin kuruluş amaçları nelerdi?

Pakize Türkoğlu: Bizim için amacı “biz köylü çocuklarıyız, öğretmen olacağız köyleri kalkındıracağız” düşüncesiydi. Bireysel olarak Köy Enstitülerinin amacı buydu ancak köy enstitülerinin amacı bir taraftan bireyler için olmakla birlikte asıl ülke için önemliydi. Köy Enstitüleri eğitim ve ekonomi bağlamında köyleri canlandıracak, ülkeyi kalkındırarak, değiştirip dönüştürecek kurumsallaşmış bir sistemdi. Çok büyük faydası oldu. Köylere susuz tarımı Köy Enstitüleri tanıtmıştır örneğin. Eskişehir’in Çifteler Köy Enstitüsü’ne vaktiyle susuz tarım gelmiş. Köy Enstitüsü kurulduğu zaman bunu geliştiriyor, yaymaya çalışıyor. Eskişehir’de şimdi Antalya’dan daha çok ağaç vardır. Enstitüler amaçlarını tam olarak gerçekleştirdi diyemeyiz. Çünkü çok erken kapatıldı. Daha halkın Enstitüleri anlama aşamasında birtakım söylentiler çıkardılar, haliyle Enstitüler tam olarak gerçekleşemedi.''

Çıktık Açık Alınla ama Neden Bu Hale Geldik? - İndigo Dergisi

Jakin beğendi.
pria Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
susuz tarım

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:14.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026