14-02-2006, 00:42
|
#11
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-12-2005
Mesajlar: 197
|
sayın cihangir abim  benim inandığım bir yaklasım var.çok karmasık olmamakla birlikte eğer çocugun dünyasına uygun bir sekle sokulabilecek nitelikte bir konuysa bunu verebiliyorsunuz.örneğin ilk aklıma gelen tesadüf kavramı.bu soyut bir kavram.evrenin ve içinde olan tüm dönüşümlerin ve yaratılışın tesadüf eseri olmadığını hepimiz biliyoruz.bunu"yarın sınıfa geldik ve tüm eşyaların yer değiştirdiğini gördük,ayrıca tüm duvarlarda rengarenk boyanmış bunun kendiliğinden tesadüf ederi oldugunu söyleyebilir misiniz şeklinde bir somutlaştırmayla bunu anlatabilirsiniz.nasıl anladım?bunu anlattıktan sonra"öğretmenim bir kalem bile kendi kendine kalkıp bir harf yazamıyor nasıl olurda koskoca evren tesadüf eseri olur,kendiğliğinden olur"diye bir yanıt almam sizce öğrencilerimin bu kavramı ve buna benzer kavramları öğrendiklerine dair yeterli bir dönüt olur mu?  ne öğrttirsen öğret sınıf öğrertmeni şaklabandır sınıfta  sayın cihangir abime saygımla.çocugunuzun da gözlerinden öpüyorum 
|
|
|