![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
|
Sn Andora, üzülmeyin diyeceğim ama...Ne yapalım sağlık olsun, böyle olmasa iyiydi. Önce canımız sağ olsun, daha nice bitkiler alıp yetiştirirsiniz. Bendeki çiçek açıp tohum bağlarsa mutlaka size göndereceğim. Çelik sözü veremiyorum zaten boyu bir karış. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-02-2011
Şehir: İSTANBUL-TEKİRDAĞ
Mesajlar: 503
|
Dün yenisini almak istedim ama satan site KDV hariç 25 TL. alışveriş yapma zorunluluğu getirmiş, sinir olup bıraktım ama ne yalan söyleyeyim zor dayanıyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|