agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Çalılar
(https)




Beğeni Düzeni131Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 27-12-2012, 13:15   #1
Ağaç Dostu
 
Lonicera's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
Sn Andora, üzülmeyin diyeceğim ama...Ne yapalım sağlık olsun, böyle olmasa iyiydi. Önce canımız sağ olsun, daha nice bitkiler alıp yetiştirirsiniz. Bendeki çiçek açıp tohum bağlarsa mutlaka size göndereceğim. Çelik sözü veremiyorum zaten boyu bir karış.

Andora beğendi.
Lonicera Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-12-2012, 07:57   #2
Ağaç Dostu
 
Andora's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-02-2011
Şehir: İSTANBUL-TEKİRDAĞ
Mesajlar: 503
Dün yenisini almak istedim ama satan site KDV hariç 25 TL. alışveriş yapma zorunluluğu getirmiş, sinir olup bıraktım ama ne yalan söyleyeyim zor dayanıyorum.

Andora Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:40.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026