![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2009
Şehir: manisa
Mesajlar: 107
|
Merhaba. Bahçemde nisan başından kasım sonuna kadar sürekli çiçek açan bir gül var. Ona başka bir gül aşılasam anacın yediveren özelliğini taşır mı? Teşekkürler, saygılarımla. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-09-2010
Şehir: izmir
Mesajlar: 974
|
Aşıladığınız gül aynı özellikte kalır anacın özelliğini almaz.Ancak gülünüzden başka bir güle aşı yaparsanız o aşılanan dal aynı özellikte açar. Saygılar |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2009
Şehir: manisa
Mesajlar: 107
|
Teşekkürler metetrn. Yediveren diye aldığım güllerden hiç biri yediveren çıkmadı. Belki de yetiştirme tarzımdan kaynaklanıyordur. Bahsettiğim gül ise hiç bir zaman tomurcuk eksik etmiyor. Saygılarımla. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|