![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-01-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 222
|
Alıntı:
birşey daha sorabilirmiyim, internette satışta olan çok güzel gül tohumları var,hatta bende almıştım, 40 tohumdan 35ini dikmiştim fakat tutmadı,bende yenilerini almayı düşünüyordum, daha önce aşılama ile ilgili bilgileri okurken aşıda kullanılan gülün özelliklerini alacağı yazıyordu,yani diyelim ki tohumdan gül yetiştirmeyi başardım (zor ama..) bu gülü sağlıklı olsun diye aşıladım, büyüdüğü zaman tohumun özelliklerini mi taşır yoksa aşının özelliğini mi taşır teşekkürler |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|