agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Çalılar
(https)




Beğeni Düzeni630Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 06-09-2020, 06:18   #1
Ağaç Dostu
 
Portakal Rengi's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-02-2018
Şehir: Muğla
Mesajlar: 734
Bu sıcaklarda biraz daha gecikebilir. Yeni fidan bomba kadar olmuyor Yinede etkiliyor. Büyünce bomba gibi olacak.

Portakal Rengi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-09-2020, 22:30   #2
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 85
melisa çiçeklenirken

Name:  bu bitkinin adı nedir.jpg
Views: 1026
Size:  59.9 KB

Name:  bu bitkinin adı nedir_2.jpg
Views: 675
Size:  38.6 KB

Name:  bu bitkinin adı nedir_3.jpg
Views: 675
Size:  50.9 KB

Yeni fotoğraflar çektim. Çiçeklenmeye başladığını düşünüyorum. Ne düşünüyorsunuz. Artık sulamayı azalttım ki yapraktan çok çiçek üretmeye kaysın bitki.

çiftçioğuzhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 05-10-2020, 17:32   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 08-03-2007
Şehir: Trabzon
Mesajlar: 15
Iyi günler.Bu tür çiçeklerin yağı üretilebiliyor mu?yasemin in bildiğim kadarıyla var.veya piyasadaki parfümlerde kullanilmişmidir.

denizden Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-10-2020, 17:56   #4
Ağaç Dostu
 
E.Kahraman's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-05-2020
Şehir: İstanbul - Edirne
Mesajlar: 548
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi denizden Mesajı Göster
Iyi günler.Bu tür çiçeklerin yağı üretilebiliyor mu?yasemin in bildiğim kadarıyla var.veya piyasadaki parfümlerde kullanilmişmidir.
Benim de sürekli aklımdan geçiyor melisanın yağı neden üretilmiyor? Harika bir rahatlatıcı yağ olur oysa ki...
Destilasyon düzeneği oluşturabilsem de denesem keşke.

E.Kahraman Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 24-10-2020, 19:04   #5
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 29-04-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 85
Geçenlerde tarım bakanlığının paylaştığı bir yazıda üretiminde en çok artış yaşanan aromatik bitkilerin başını çekiyordu melisa. Neredeyse geçen yıla göre bu sene 3 kat üretimi artmış. Buda demek ki bu çiçeğin yağı ve kokusu için işleme tutulabildiğini anlatıyor bize.

çiftçioğuzhan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 13:01.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026