![]() |
|
|
|
#13 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 08-06-2015
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 84
|
Arkadaşlar Büyükşehirden numarataj için ekip geldi fakat bahçeme numara vermediler sebebide bahçenin kapisi yokmuş. Bizde rica ettik bir kapi koyariz dedik ama tekrar başvuru yapacakmisiz. Çok garip bir durum kapı olmadiğı için numarataj vermemeleri. Bilgi vermek istedim. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|