![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-09-2006
Şehir: Adana
Mesajlar: 407
|
Yaprakları parçalı olanına da ben sahibim Singonyum'un. Bir zamanlar zar inceliğinde renkli yaprakları olanı da vardı elimde, yavru alamadan satmak zorunda kalmıştım. Bir daha hiçbir yerde bulamadım. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| benjamina, çiçke, fucus benjamin, sarmaşık adı |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|