agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bu Bitkinin Adı nedir?
(https)




Beğeni Düzeni27Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 08-05-2007, 12:20   #1
ljubicisa
 
Giriş Tarihi: 09-04-2007
Şehir: Sakarya-Kütahya
Mesajlar: 19
Thumbs down bu bitkiyi bilen varmı ?

Arkadaşlar merhaba
eylül ekim döneminde birçok soganlı bitki almıştım.eşimle birlikte bunları bahçeye dikerken torbaların hepini birden açtık.bazı soganlar birbirine karışmıştı.aldıgım bitkilerden bi tek fresialar yok.Bunuda tahmini olarak söylüyorum.aşagıya resmini koyduğum soganlı bitkinin ismini bilmiyorum ne olduğunuda çıkaramadım daha önce hepsini bir yere dikmiştim o zaman hepsi canlıydı fakat sıkışık olduklarını düşüüp ayırdığımda ise bazılarını yaprakları solmaya ölü gibi durmaya başladı
Bu soganlı bitkinin ismini ve ölmemesi için ne yapmam gerektiğini bilen varsa lütfen söylesin.
şimdiden çok teşekkürler.

Eklenen Resimler
  
sadiyeyavuz Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 08-05-2007, 16:12   #2
Ağaçsever
 
papatyama's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-02-2007
Şehir: bursa
Mesajlar: 89
Merhaba sadiyeyavuz eğer sorunu bu bitkinin çiçeğin adı nedir başlığında sororsan daha çok yanıt alabilirsin. Ben yapraklarını hemerocallise benzettim ama çiçeğini de görebilseydik daha iyi olurdu.

papatyama Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 08-05-2007, 16:31   #3
Ağaçsever
 
didegok's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-07-2006
Şehir: kocaeli
Mesajlar: 46
merhaba, resimden anladığım kadarıyla bu glayöl. latincesi gladiolus. soğanlı bir bitki olup, her yıl kendiliğinden filizlenir ve açar. çiçeklenmiş hali ekte.

Eklenen Resimler
  
didegok Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 09-05-2007, 13:35   #4
Ağaç Dostu
 
Ophrys's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-10-2006
Şehir: HATAY-İZMİR
Mesajlar: 2,272
Galeri: 25
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sadiyeyavuz Mesajı Göster
Arkadaşlar merhaba
eylül ekim döneminde birçok soganlı bitki almıştım.eşimle birlikte bunları bahçeye dikerken torbaların hepini birden açtık.bazı soganlar birbirine karışmıştı.aldıgım bitkilerden bi tek fresialar yok.Bunuda tahmini olarak söylüyorum.aşagıya resmini koyduğum soganlı bitkinin ismini bilmiyorum ne olduğunuda çıkaramadım daha önce hepsini bir yere dikmiştim o zaman hepsi canlıydı fakat sıkışık olduklarını düşüüp ayırdığımda ise bazılarını yaprakları solmaya ölü gibi durmaya başladı
Bu soganlı bitkinin ismini ve ölmemesi için ne yapmam gerektiğini bilen varsa lütfen söylesin.
şimdiden çok teşekkürler.


FREZYA (Freesia) diye tahmin ediyorum.
Bende sarı çiçek vereninden var. Mis gibi kokar. Benim ki çiçeklerini çoktan döktü. Bir tanesi tohum kapsülü oluşturdu öylece kurumasını bekliyorum.

Ophrys Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu

Etiketler
benjamina, çiçke, fucus benjamin, sarmaşık adı

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026