![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 05-08-2011
Şehir: Konya
Mesajlar: 3
|
Evet kırmızı oluyor. ![]() Teşekkürler. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-12-2006
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 166
|
***
Bu keskin kokulu bitkiyi bilen var mı teşekkürler.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
Ankara-Çamlıdere'nin kır çiçekleri (57) Bu bitkinin adı nedir? Cirsium sp. herbaryum Düzenleyen fsuzen : 24-08-2011 saat 12:39 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
Ankara-Çamlıdere'nin kır çiçekleri (58) Bu bitkinin adı nedir? Malva sp. herbaryum Ebegümeci macuroğlu Düzenleyen fsuzen : 24-08-2011 saat 12:42 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
Ankara-Çamlıdere'nin kır çiçekleri (59) Bu bitkinin adı nedir? Astragalus sp. herbaryum Düzenleyen fsuzen : 24-08-2011 saat 12:43 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2008
Şehir: Ankara
Mesajlar: 413
|
Ankara-Çamlıdere'nin kır çiçekleri (60) Bu bitkinin adı nedir? Phlomis sp. herbaryum koji otu macuroğlu Düzenleyen fsuzen : 24-08-2011 saat 12:44 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
|
Alkanna sp. (Boraginaceae) olabilir. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ağaç Dostu
|
Asphodelus Lutea ( Kral Mızrak, Sarı Asphodel ) Sn. Jineop Teşekkürler. Yer : Dereköy Kuş kayası Mevkii Kemalpaşa,İzmir Tarih : 06 Nisan 2013 Kantaron çiçeğine benzeyen fakat çiçekleri iri, yaprakları değişik olan bu bitki ne olabilir acaba ? Saygılar. Düzenleyen edis2209 : 08-04-2013 saat 00:11 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Asphodelus lutea |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-05-2013
Şehir: sakarya
Mesajlar: 4
|
küstüm otu mu? emin olamadım
merhaba arkadaşlar, bu bitki 1 yıldır domates yetiştirdiğim ve domatesin kuruyup üzerine 5-6 ay geçtikten sonra kendiliğinden saksıdan çıkan bir bitkidir. ben küstüm otuna benzettim ama emin olamadım. ilk çıkan 2 yaprak fasulyenin ilk çıkan 2 yaprağına benziyordu, birden bire hızla büyüyerek 1 haftada fotoda görülen son halini aldı yorumlarınızı bekliyorum.. teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 660
|
Alıntı:
Şahsi fikrim bitkinizin "Parkinsonia aculeata" olduğu yönünde. Daha once yetiştirdiğim bir bitki. Şu an elimde yok ama çok benzettim. Etrafınızda bu ağaçtan varsa büyük ihtimalle onun tohumlarından biri saksınıza gelmiştir. Tohumdan yetiştirilmiş ve Parkinsonia Aculeata olduğu kesin olan bitkinin görüntüsü. Biraz daha büyüdüğünde yaprak saplarının gövdeyle birleştiği yerde ortadaki uzun ve kalın olmak kaydıyla üç adet sert diken çıkarsa durum kesinlik kazanır. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-05-2013
Şehir: sakarya
Mesajlar: 4
|
Alıntı:
etrafımda hiç göremediğim bir bitki, en son geçen sene saksıya hayvan gübresi atmıştım belki de oradan geldi. garriptir ki akşamları yapraklarını da kapatıyor hala ne olduğu konusunda bilgim yok ? akşam net olmayan bir foto çektim bir de buna bakabilirseniz sevinirim. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 660
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 20-05-2013
Şehir: sakarya
Mesajlar: 4
|
Alıntı:
))![]() |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 18-04-2013
Şehir: Ankara
Mesajlar: 19
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-08-2005
Şehir: Ankara
Mesajlar: 21
|
Consolida Regalis Güngör Salman Yeri Ankara yaklaşık 1m.ye kadar boylanıp yaklaşık 60cm çapa sahip oluyor. Arı dostu. Yaprakları o kadar küçük ve az sayıda ki sanki incecik dallardan oluşan bir çalıda sadece çiçekler varmış gibi görünüyor. Yaz ortasında çiçeklenip sonbaharda da çiçekleri sürüyor. Düzenleyen Rahşan Yıldırım : 05-11-2014 saat 10:05 Neden: isminin öğrenilmesi |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-05-2013
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 118
|
bu sogan nedir...
bu soganın adı nedir,çok agır kokusu var,sulak yerler,agaç dipleri,içi bol su var,10 m den kokusu duyuluyor....zehirlimiemin degilim,türü nedir.... http://www.agaclar.net/forum/attachm...1&d=1458157198 ![]() |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 17-03-2016
Şehir: Mersin
Mesajlar: 10
|
Bu sarı renkli güzel kokulu çiçeğin adı nedir?
Selam arkadaşlar. Bahçemde çıkan bu çiçeğin adı nedir acaba? Sarı renkli güzel kokuludur. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 17-03-2016
Şehir: Mersin
Mesajlar: 10
|
Selam cevap verdiğiniz için teşekkürler. Bu Nergis gibi kokmuyor ve daha ufak soğanı'da çiçeği'de ufak. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-05-2013
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 118
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|