![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 05-08-2011
Şehir: Denizli
Mesajlar: 64
|
Sn Selis teşekkür ederim ilginize..Ama çok üzüldüm gerçekten , her sabah ilk işim balkona koşup onlara bakmak oluyor..Merak etttiğim bu bitki nedir ?.. |
|
|
|
|
|