![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 24-04-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 52
|
herkese selamlar. bu ağaççıkları 2 ay kadar önce ağaç çileği adı altında almıştım.tek meyve vermediği ve 2 tane almam gerektiği söylendi.ilk hafta kurudular yeni yeni canlanıyor.bitkinin adı hakkında bilgisi olan var mı? teşekkürler |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Trifolium purpureum sanırım. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
|
Pelargonium ×domesticum ( Ceylan ) |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|