![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 11-09-2016
Şehir: İzmir
Mesajlar: 3
|
Aşkın gözyaşları demiş @birgaripyolcu ama ben benzetemedim. @YeniGine gala çiçeğine benzetmiş ki umarım öyledir. Daha net bir bilgisi olan var mı acaba ? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|