![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-05-2009
Şehir: Mugla-Gokova
Mesajlar: 426
|
O olabilir, cam gibi kucuk igne gibi yapraklar en fazla 3-4 mm. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|