agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bu Bitkinin Adı nedir?
(https)




Beğeni Düzeni58Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-09-2014, 06:26   #1
Yeni Üye
 
nurani's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-09-2014
Şehir: ankara
Mesajlar: 24
sevgili krizely....bu güzellikten benim de var...ben biberiye diye biliyorum..çiçeği de aynı açıyor..ben bu işlerde yeniyim ama cevap vermekten çok mutlu oldum...çiçek dolu günler...

nurani Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 16:42   #2
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 24-05-2011
Şehir: akhisar
Mesajlar: 5
bu çiçeğin adı nedir?

bir arkadaşım hediye etti. Yıllar geçmesine rağmen ne boyu uzadı, ne de çiçek açtı. ismini öğrenebilirsem belki daha iyi bakabilirim.Name:  20140924_173517.jpg
Views: 1439
Size:  19.5 KB

muratt45 Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 16:45   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 24-05-2011
Şehir: akhisar
Mesajlar: 5
çiçeğin ismi

bu çiçek kızımın doğduğu gün hastaneye gönderildi. Dua çiçeği diye biliyorduk. Galiba yanlış. Sizce bu çiçeğin adı nedir?Name:  20140924_173458.jpg
Views: 1661
Size:  16.7 KB

muratt45 Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 17:10   #4
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi muratt45 Mesajı Göster
bu çiçek kızımın doğduğu gün hastaneye gönderildi. Dua çiçeği diye biliyorduk. Galiba yanlış. Sizce bu çiçeğin adı nedir?Eklenti 518655
Ctenanthe sp. sanırım

uyap Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 17:42   #5
Ağaç Dostu
 
akçabardak's Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi muratt45 Mesajı Göster
bu çiçek kızımın doğduğu gün hastaneye gönderildi. Dua çiçeği diye biliyorduk. Galiba yanlış. Sizce bu çiçeğin adı nedir?Eklenti 518655
Dua çiçeği (Maranta sp.)

akçabardak Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 17:12   #6
Ağaç Dostu
 
uyap's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi muratt45 Mesajı Göster
bir arkadaşım hediye etti. Yıllar geçmesine rağmen ne boyu uzadı, ne de çiçek açtı. ismini öğrenebilirsem belki daha iyi bakabilirim.Eklenti 518654
Kroton a benziyor

uyap Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 02-10-2014, 20:47   #7
Yeni Üye
 
yeşilelma09's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-09-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 11
Bu çiçeği 5-6 yıl önce bir evin bahçesinden almıştım. İçerden duvara doğru ardınmış, küçük kırmızı meyveleri oluyor. Erik ağacının dibinde olduğu için gelişemiyor sanırım çıktığından beri hiç meyvesi olmuyor. Sadece çiçek açtığını gördüm. Küçük beyaz çiçekleri oluyor. İsmini bilen var mı?
[ATTACH][ATTACH]Name:  2014-10-02 13.51.39.jpg
Views: 766
Size:  56.9 KB[/ATTACH][/ATTACH]

Eklenen Resimler
  

Düzenleyen yeşilelma09 : 07-10-2014 saat 17:16
yeşilelma09 Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 24-09-2014, 17:38   #8
Yeni Üye
 
yeşilelma09's Avatar
 
Giriş Tarihi: 22-09-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 11
Bu çiçeği komşu teyze verdi. Adına Tır Lalesi dedi ama internette öyle bir çiçek bulamadım. Şu an tomurcuklu ama fazla sağlıklı değil gibi. Adını bilen var mı?

Name:  IMG_20140924_180918.jpg
Views: 1364
Size:  57.9 KB

yeşilelma09 Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:54.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026