![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 21-09-2014
Şehir: ankara
Mesajlar: 24
|
sevgili krizely....bu güzellikten benim de var...ben biberiye diye biliyorum..çiçeği de aynı açıyor..ben bu işlerde yeniyim ama cevap vermekten çok mutlu oldum...çiçek dolu günler... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-05-2011
Şehir: akhisar
Mesajlar: 5
|
bu çiçeğin adı nedir?
bir arkadaşım hediye etti. Yıllar geçmesine rağmen ne boyu uzadı, ne de çiçek açtı. ismini öğrenebilirsem belki daha iyi bakabilirim. ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 24-05-2011
Şehir: akhisar
Mesajlar: 5
|
çiçeğin ismi
bu çiçek kızımın doğduğu gün hastaneye gönderildi. Dua çiçeği diye biliyorduk. Galiba yanlış. Sizce bu çiçeğin adı nedir? ![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 30-06-2014
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,340
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-09-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 11
|
Bu çiçeği 5-6 yıl önce bir evin bahçesinden almıştım. İçerden duvara doğru ardınmış, küçük kırmızı meyveleri oluyor. Erik ağacının dibinde olduğu için gelişemiyor sanırım çıktığından beri hiç meyvesi olmuyor. Sadece çiçek açtığını gördüm. Küçük beyaz çiçekleri oluyor. İsmini bilen var mı? [ATTACH][ATTACH] [/ATTACH][/ATTACH]Düzenleyen yeşilelma09 : 07-10-2014 saat 17:16 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 22-09-2014
Şehir: Aydın
Mesajlar: 11
|
Bu çiçeği komşu teyze verdi. Adına Tır Lalesi dedi ama internette öyle bir çiçek bulamadım. Şu an tomurcuklu ama fazla sağlıklı değil gibi. Adını bilen var mı? ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|