![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 23-01-2013
Şehir: burdur
Mesajlar: 5
|
***, yaklaşık 1 yıldır büyütmeye çalıştığım çiçeğimin adını bulamadım, parlak mustafaya benzetmiştim ama değilmiş, yardımlzrınızı bekliyorum |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-03-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 190
|
Dendrobium pierardii (Dendrobium aphyllum) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-02-2013
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 5
|
Bu Bitkinin Çiçeğin Adı Nedir?
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
|
Fotoğrafı foruma yüklerseniz cevaba bakarız. ![]() Dedim ama ne çare hızlı arkadaslar cevaplamıs... ![]() Siz gene de çevirerek fotoğrafı yükleyin. Bu mesaj temizlik çalışmasında silinebilir. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-06-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 295
|
Dikkatimden kaçmış sn Sabah ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-06-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 295
|
Yukarıdaki bitkinin adı nolina, türkçe fil ayağı da deniyor. Ben de tohumdan yetiştirmeyi deneyeceğim. Sizinse eğer çok güzel, sağlıkla büyütün. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 12-02-2013
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 5
|
Alıntı:
bilgisi olan varsa nasıl çoğaltılabilir paylaşırsa sevinirim... |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|