agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bu Bitkinin Adı nedir?
(https)




Beğeni Düzeni58Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 24-01-2013, 00:35   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 06-01-2008
Şehir: -
Mesajlar: 3,601
Galeri: 44
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi YeniGine Mesajı Göster
Merhaba; inşalla link verebilirim... Bahçe Galeride gezinirken gördüm hem yayılıcı, hem de üzerindeki diğer iki bitkinin adı nedir acaba?
Bahçe - Galeri - agaclar.net
Yer örtücü olarak kullanılan bitki Iberis umbellata olabilir.

kelebek çalısı Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 09-02-2013, 07:45   #2
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 23-01-2013
Şehir: burdur
Mesajlar: 5
***, yaklaşık 1 yıldır büyütmeye çalıştığım çiçeğimin adını bulamadım, parlak mustafaya benzetmiştim ama değilmiş, yardımlzrınızı bekliyorum

Eklenen Resimler
  
hscorpions Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 12-02-2013, 12:11   #3
Ağaç Dostu
 
kallium's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-03-2008
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 190
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi farpali Mesajı Göster
Bu orkide türünün adı nedir?
Dendrobium pierardii (Dendrobium aphyllum)

kallium Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 12-02-2013, 14:56   #4
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 12-02-2013
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 5
Bu Bitkinin Çiçeğin Adı Nedir?


mgula17 Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 12-02-2013, 20:35   #5
Ağaç Dostu
 
sabah's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-03-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2,922
Galeri: 11
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi mgula17 Mesajı Göster
..
Fotoğrafı foruma yüklerseniz cevaba bakarız.



Dedim ama ne çare hızlı arkadaslar cevaplamıs...

Siz gene de çevirerek fotoğrafı yükleyin.




Bu mesaj temizlik çalışmasında silinebilir.

sabah Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 12-02-2013, 21:10   #6
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 03-06-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 295
Dikkatimden kaçmış sn Sabah

Denizardacan Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 12-02-2013, 20:30   #7
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 03-06-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 295
Yukarıdaki bitkinin adı nolina, türkçe fil ayağı da deniyor.
Ben de tohumdan yetiştirmeyi deneyeceğim. Sizinse eğer çok güzel, sağlıkla büyütün.

Denizardacan Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 13-02-2013, 07:47   #8
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 12-02-2013
Şehir: Çanakkale
Mesajlar: 5
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Denizardacan Mesajı Göster
Yukarıdaki bitkinin adı nolina, türkçe fil ayağı da deniyor.
Ben de tohumdan yetiştirmeyi deneyeceğim. Sizinse eğer çok güzel, sağlıkla büyütün.
benim değil hocam bitki. bizim iş yerinde bu bitki. çok hoşuma giden bir bitki ve çoğaltmanın yollarını arıyorum bende..

bilgisi olan varsa nasıl çoğaltılabilir paylaşırsa sevinirim...

mgula17 Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 09:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026