![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkür ederim Sayın mrduran ve Sayın Cahide Kartal, Cahide Hanım, Ben bunları tohumdan yetiştirmek istiyorum. Bonsai yapmak niyetindeyim ![]() Bu konuda düşünceniz nedir? Bu türlerden iç mekan bonsai olur mu? |
|
|
|
|
|