![]() |
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-08-2007
Şehir: Niğde
Mesajlar: 322
|
Aybala benim çok hoşuma gitti.****** sadece bonsai severim.Yapamadım daha.Fikir edinmiş oldum.Ben de bonsai uygulamak istiyorum da sonu nasıl olur bilmiyorum. |
|
|
|
|
|