![]() |
|
|
|
#11 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Forumda tohumdan bonsai yetiştirme başlığı var, konuyu etraflıca oradan öğrenebilirsiniz. Kısaca söylemek gerekirse, tohumdan bonsai yetişmez, fidan yetişir. Bonsai tohumu, yanıltıcı bir bilgidir. |
|
|
|
|
|