![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Forumda tohumdan bonsai yetiştirme başlığı var, konuyu etraflıca oradan öğrenebilirsiniz. Kısaca söylemek gerekirse, tohumdan bonsai yetişmez, fidan yetişir. Bonsai tohumu, yanıltıcı bir bilgidir. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 09-10-2007
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 26
|
yukarıdaki mesajı yazdıktan sonra tohumdan yetiştirme konusunu forumdan okudum ve firmaların **** şahısların para kazanmak uğruna insanların şevklerini kırıcı yalan bilgilendirmeler içeren satışlarına kanmadan önce iyice araştırma yapmak gerektiğini tekrar anladım |
|
|
|
![]() |
|
|