![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayın cansunarya hocam , besiyerini değiştirdiğiniz nodların birkısmınıda nispeten daha karanlık biryere alsanız , mesela 135. mesajdaki nodları . Birde böyle birşey denemeye nedersiniz ? |
|
|
|
|
|