![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Kaybettik...
|
Alıntı:
bende bu besi yerlerini kullanıyorsunuz zannediyordum. Malum artık evde tuz peton aktifkömürü v.s. tek tek tartmak sureti ile hazırlamak sorun olacağından bu sigmanın hazır kitlerini kullanıyorum. Bunlar orkideler için optimize edilmiş besi yerleri. phenolik kusmalar için aşağıda yazdığım aktif kömürün sorunu var. Yani aktif kömürlüde hormon yok hormon olunca da kömür yok. Aktif kömür organik maddeleri çok kolay, önce adsorbe sonra da absorbe eden devasa bir yüzeye sahip... Phanolik maddeleri emmebilecekleri gibi baştan konan hormonları da emeceklerdir. en mantıklısı önce aktifkömürlü bir besi yerinde phenolik exudationu büyük ölçüde engeleyip o fazı geçtikten sonra köklenmeyi inkube etmek için hormonlu besi yerine şaşırtmak olmalıdır. Saygılar Düzenleyen praecox : 23-08-2008 saat 14:49 |
|
|
|
|
|
|