03-03-2008, 20:15
|
#20
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-06-2006
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 409
|
Bitkilerde, toleransları kısmında "kurağa dayanıklı" yerine "kuraklığa dayanıklı" yazmak daha iyi olacak.
Aşırı soğuklardan zarar görür cümlesini pek çok bitki için okudum. Seçeneklere alınabilir.
|
|
|