agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Bir bilene soralım
(https)




Beğeni Düzeni49Beğeniler

Sadece okunabilir konu
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 14-04-2017, 06:29   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 12-06-2008
Şehir: konya
Mesajlar: 118
Sardunya

Bu soruyu sardunya başlığında da sordum ama kimse cevap vermedi. Bir de size sormak istiyorum. Benim de sardunyalarım da bu sene bir soru var. Bir sürü tomurcuk var diye seviniyordum ama çiçekler tam açamıyor, yaprakları kıvrılıyor😢. sorun nedir acaba?

Eklenen Resimler
  
Milla beğendi.
pelpel Çevrimdışı   Başa Dön
Eski 04-05-2017, 21:36   #2
agaclar.net
 
Mine Pakkaner's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-01-2006
Şehir: İzmir
Mesajlar: 10,707
Galeri: 99
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi pelpel Mesajı Göster
...Bir sürü tomurcuk var diye seviniyordum ama çiçekler tam açamıyor, yaprakları kıvrılıyor...
Sardunyada çiçeklerin tam açamadan kıvırcıklaşması hem ıslaklıktan hem de çok gübreden kaynaklanır.
İki sulama arası mutlaka toprağın üstten iki parmak kısmı kurusun. Uzun süre gübreli suya maruz kalmasın.

Mine Pakkaner Çevrimdışı   Başa Dön
Sadece okunabilir konu

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 15:58.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026