20-03-2013, 09:40
|
#6
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-07-2008
Şehir: EDİRNE-ANTALYA
Mesajlar: 11,420
|
Merhaba Sayın Ekici,
Tarla bitkileri için bir sorun yok. Sadece çeltik ekimi için Çeltik komisyonunna ya da kooperatif varsa oraya yazılmanız gerekiyor. Ne kadar tarlanız olduğunu bilemiyoruz. Çeltikde, buğday da , ayçiçeğinde prim ödemeleri var kilo başına. Bundan yararlanmak isterseniz Çiftçi Kayıt Sistemine dahil olmanız gerekir. Aynı zamanda dahil olduğunuz da sayın prianın dediği gibi mazot ve gübre desteğide alırsınız.
|
|
|