![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 10-01-2013
Şehir: Aksaray
Mesajlar: 39
|
Konuyu baştan sona okudum ama hala şu soruya cevap bulamadım. Elektrikçilerin kullandığı tesisat kabloları telleme yaparken kullanılamaz mı? Bobinajcılardan elde edilen çıkma teller çok ince değiller mi? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-06-2010
Şehir: Adana
Mesajlar: 4,815
|
Alıntı:
Alüminyuma göre biraz sert olduklarından, bir ateşin üzerinde iyice ısıttıktan sonra soğumaya bırakın, böylece teller bariz derecede yumuşayacak ve rahatça bükülebilecektir. Ağaçtan tekrar sökerken, elinizle sökmek yerine uygun bir tel kesici ile ağaca zarar vermeden keserek almanız gerekir telleri. Bobinaj tellerinin de incesi var kalını var, fark eden birşey yok. Önemli olan dalın kalınlığına uygun kalınlıkta tel kullanmanız. |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|