![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 27-06-2020
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 1
|
Merhaba, Bir sakız fidanım var ve bonsai yapmak istiyorum. Çizimlerinizi inceledim ama benim fidanımın sadece üst tarafında dal var. Gövdeyi hiç dal olmasa da, gövde çevresinin 6 katı boya kadar budasam fidanım kurur mu? Bilgi verebilirseniz memnun olurum, teşekkürler. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-04-2013
Şehir: Windsor/Ontario/Canada
Mesajlar: 178
|
Alıntı:
Sayın Gtarika ağacınızı başlangıç aşamasındaki bonsailer bölümünde yayınlarsanız yardımcı olacak üstadlar çıkacaktır ama ben ilk adım olarak son dalın üzerinden budama yaparsanız alt taraflardan sürgün verebilir... |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|