![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Herkese iyi gunler. Picea pungens ve Vyssera, sanirim karadeniz iklimi acelya yetistirmek icin en uygun bolge. Simdiden calismalara baslarsaniz 5-6 yil icerisinde guzel acelya bonsailer elde edebilirsiniz. Uzman16 dogrudur cicekli ve meyveli bonsailerin bir baska cekiciligi oluyor. Uzerinde calistiginiz acelyanizin kurumasina uzuldum. Yine de yilmadan ugrasip guzel bonsailer yapabileceginizi dusunuyorum. Sizin kibristan aldiginiz sari yasemin celiklerinden koklendirebildikleriniz oldumu? Gulsen hanim sorun degil ben yillar var ingilizce klavye ile yaziyorum arkadaslar bu konuda anlayis gosteriyorlar.Hazir yurt disinda iken belki bonsai aletlerinden ve bir iki bonsai saksisi da alirsiniz. Belki kiziniza uyarsa sizi bonsailer gormiye de goturur. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
İnciri de maalesef. ![]() Şu an akçaağaç, mor salkım, ispirya , bodur nar ve süs eriği sağlıklı. Toplantı bilgilerini paylaştığınız için çok teşekkürler. Yine çok güzel bir toplantı olmuş. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Arkadaslar paylastigim sali aksamlari yazilarindan yararlaniyorsaniz bu beni sevindirir. Uzman16 uzun zaman seni bu sayfalarda gormeyince bonsaiden vaz gectigini dusunmustum, Ama yanilmisim. Bonsai yetistiren herkes gibi sen de kimi agaclarini kaybetmissin. Bu seni yildirmasin, calismalarina devam edersen onumuzdeki yillarda guzel bonsailer elde edebilirsin. Bizdeki yaz da bu yil oldukca sicak geciyor. Bu gun 38 derecelik bir sicaklik vardi ve 3-4 gun boyle devam edecek sicaklik 40 dereceye kadar cikacak. Oralari cok soguksa buradan sicak hava gondereyim ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
Ali Bey, Bonsaiden vazgeçmedim ama yeni fidan almıyorum. Elimdekileri yaşatmak öncelikli hedefim. Sizin toplantı yazılarının sıkı takipçisiyim zaten biliyorsunuz. ![]() Bir hafta öncesine kadar son bir ay çok soğuk geçti. Ama bu hafta iyiyiz. Sıcak havaları almayayım, teşekkürler. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|