![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-12-2015
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 237
|
Bugün ağacın toprağının kurumaya başladığını farkettim haftasonu sulamayı düşünüyorum malum ankarada havalar oldukça soğuk 3 gündür güneş gördüğümüz yok. suladıktan sonra evde birkaç gün dursa yahut apartmanın içine alsam bir sakıncası olurmu donmasını önlemek için hatta kış sonuna kadar apartmanın içinde kalsa |
|
|
|
| Etiketler |
| acer, budama zamanı, yardım |
|
|