![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-01-2011
Şehir: Ankara
Mesajlar: 299
|
eğer yanılmıyorsam lavanta kazık kök ve derim saksıya ekilmesi gerekiyor. bu hususa dikkat etmenizi öneririm. bizde geçen haftalarda aldık. 5lt lik su şişesine diktik.yaklaık 40 cm yüksekliğinde. 40-60 cm derinliğinde öneriyorlar eğer yanlışsam düzeltin. |
|
|
|
|
|