![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-04-2011
Şehir: KAHRAMANMARAŞ
Mesajlar: 337
|
Geçen yıl toprağın çok yüzeyine yakın ektiğimden çıkan dereotları elime gelmeden çıkmıştı. Bu hafta ekeceğim umarım daha başarılı olurum. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 15-04-2012
Şehir: Konya
Mesajlar: 37
|
![]() bu yaramazlar da bizimm.. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|