![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Dereotu maydanoz gibi değil. Biçilerek tüketilmiyor, kökünden çıkarılıyor. Zaten havalar ısınır ısınmaz çiçeklenmeye başlar. Sizinkiler ışığı az gördükleri için fazla uzamışlar. Artık bu dereotları olduğu kadar olur, siz bu arada başka bir saksıya daha tohum ekin ve bol güneş alan yere yerleştirin saksınızı. Kolay gelsin. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-03-2008
Şehir: kocaeli
Mesajlar: 11
|
çok teşekkür ederim limon..Ben de dereotlarımdan umudu kesmeye başlamıştım zaten.Bir şey daha soracağım.Maydanozlarım şu an ilk çıkardığı iki yalancı yaprak ve ortalrından çıkan tek dal maydanoz halindeler.Ben biraz daha sonra bu tek dal maydanozu biçeceğim değil mi? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 02-07-2010
Şehir: izmir
Mesajlar: 6
|
bu bilgiden bende epey faydalandım teşekkürler |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|