![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Zenfree Sanırım bu aralar gidiyordunuz. Pazartesinden itibaren yine sıcaklıklar artacakmış. Belki bir zarar olmaz. Yine de Selahattin Beyden öğrensek iyi olur. Bir ara ben de gideceğim, sizinle aynı kaygıyı taşıyorum. |
|
|
|
|
|