![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 26-04-2009
Şehir: Ankara
Mesajlar: 54
|
konuyu görünce benim biberlerim aklıma geldi ![]() fotoğraflarını eklemek istedim şu an tohumları duruyor baharda ekecektim unuttum bu konuyu görünce aklıma geldi ekeyim bari ![]() İlginç olan kısım çiçekleri mor açıyor güneş görünce ince uzun ve kırmızı oluyorlar ama etli değil pul biber olarak tüketiyoruz. Bahçeye ekince (bodrum iklimi) 2yıldan fazla yaşadı ![]() ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|