![]() |
|
|
|
#29 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 30-04-2011
Şehir: Erzurum
Mesajlar: 12
|
Arkadaşlar bu balıklardan almak istiyorum 80lt lik bir akvaryuma ortalama kaç adet almam lazım? Birde çöp balığı alsam yavruladıklarında bi sakıncası olurmu ? |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|