![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. Kullandığım su dağın dibinden çıkan sudur. Burda çeşmelerden kullandığımız suyu içemiyoruz, yakın bir köyden getiriyoruz. Aynı suyuda balıklarım için kullanıyorum. Hazır su mu kullanmalıyım acaba? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Suyun klorlu olmaması önemli. Suyunuz klorlanıyorsa birkaç gün ağzı açık kaplarda bekleterek klorun uçmasını sağlamalısınız. İçtiğiniz su sert değilse bir sorun oluşturacağını sanmam. Ben musluk suyunu bekletip birkaç kat yapılmış ince tülbentten süzerek akvaryuma dolduruyordum. Sudan dolayı bir sorun yaşamadım. İşi daha bilimsel yapmak isterseniz suyun pHsını ölçüp balığın sevdiği belli bir aralığa (Lepistesler için 8-8.5) ayarlamak da yapılabilir tabii ama bunun çok gerekli olmayacağı görüşündeyim. Eğer içtiğiniz su çok sert değilse bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-03-2008
Şehir: Ankara.bergama,dikili
Mesajlar: 302
|
lepistesler için açıklama
lepistes balıkları sağlıklı ve akvaryum sıcaklığı 25-26 C de sabitse 26-28 günde bir doğururlar. canlı yem vermeyi ihmal etmemelisiniz. bol bitkili akvaryumu severler bitki yetiştiremiyorsanız. bir bulaşık lifini akvaryuma agırlık yardımı ile (mümkünse salınım yapmayan taş ) ilave dein ama karışık akvaryumlarda yavru gelişimi yavaş olur. yaklaşık 6 ay gibi bir zamanda erişkin hale gelirler. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|