![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-04-2012
Şehir: İzmir
Mesajlar: 16
|
Beklemiş su kullanıyorum ama sizinde bildiğiniz gibi izmirin suları biraz kireçli... fotoğrafı sulamadan önce çektim kameraya damlamasın diye ardından suladım.. Peki kökün çürüyünceki rengi nasıl oluyor baksam anlarım heralde? |
|
|
|
| Etiketler |
| bonsai |
|
|