agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Bakım ve tedaviler
(https)




Beğeni Düzeni40Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 21-09-2008, 13:28   #11
Yeni Üye
 
bir_bonsai_sahibi's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-07-2007
Şehir: ankara
Mesajlar: 13
merhaba
2007 haziran ayında bir süper marketten ''ficus microcarpa'' türünde bir bonsai aldım. türünü fotoğraflarını siteye yokduğumda öğrendim. fotoğraflarını görmek isterseniz ''Süpermarketten bonsai alırken dikkat etmeniz gerekenler '' bölümünde görebilirsiniz.
bu aralar yapraklarının sararması ve dökülmesi sorunuyla karşı karşıyayım. aslında bir sorunu mu **** gerekli mi olduğunu bilmiyorum. nisan ayı gibi bonsai nin saksısını ve toprağını değiştirdim. süper marketten aldığım hazır bonsai toprağını kullandım. değiştirdikten sonra ağustos ayına kadar çok canlıydı sürekli yeni yapraklar açıyordu ama ağustostan beri durdu. şimdi ise yavaş yavaş uzun süredir üzerinde bulunan yaprakları sararmaya başladı. bunun sebebi ne olabilir? sitede bazı türlerin kışın soğuk istediklerini okudum. acaba benim ağacımda bu türlerden mi?
yaprak dökülmesi konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkürler

bir_bonsai_sahibi Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
bonsai


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Kapalı
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 13:56.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026