![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 04-12-2006
Şehir: KIRŞEHİR
Mesajlar: 1
|
*** geçen sene aldığım 2 tane çin karaağacım sonbahar itibariyle yapraklarını döktüler. marttan itibaren biri yapraklarını açmaya başladı diğeri bi türlü uyanmadı. nisan ayında şehir dışına yaptığım 2 haftalık ziyaretten sonra eşim suladığı halde yaprak açanda yapraklarını soldurmuş. ne dersiniz arkadaşlar benim bonzailerim öldümü? ![]() |
|
|
|
| Etiketler |
| bonsai |
|
|