![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-04-2016
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2
|
Merhaba, Yeni katıldığım için yanlış yere yazıyor olabilirim. Yalancı Akasya olduğunu öğrendiğim bonsaimde son bir aydır yaprak uçlarında sararma ve kahverengi lekeler var. Gittikçe de artıyor ve yeni çıkan filizlerde de aynı sorun görülüyor. Solucan bu sararmaya neden olabilir mi? Yoksa vitamin eksikliği mi? Teşekkür ederim. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
|
Sayın fukien tea, Yaprak uçlarındaki kahverengileşmenin nedeni Aşırı gübreleme,Nem yetersizliği olabilir. bir süre gübre vermeyin(sağlığı bozulan bitkilere gübre vermiyoruz), yapraklara su ile spreyleme yapın. Kolay gelsin... Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 26-04-2016
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2
|
Teşekkürler. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|