![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Kiraza denemiştim ben de. Haziran ayı mıydı neydi. Yüzük şeklinde kabuğu alınca kiraz fideleri kurudu. Bunun yerine kabukta çapraz çapraz yarıklar açarak iletimi tamamen durdurmamalı. Bir de torf veya yosun her ne kullanıyorsanız her iki tarafından sıkıca lastikle bağlayıp buharlaşmayı engellemeli materyali kurutmamalısınız. Eğer ki çok uzun zaman geçtiyse şırınga ile belki bir miktar su takviye edilebilir. IBA bulamayanlar NAA yı da deneyebilirler. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-03-2010
Şehir: Denizli
Mesajlar: 686
|
Havaidaldırmayı ben badem ağacında denedim sonuç alamadım.Sanırım her cins ağaçta sonuç vermiyor.Ben en iyi sonucu ficuslarda aldım. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 16-01-2009
Şehir: Bursa
Mesajlar: 39
|
Bahçedeki ağaçtan dalı kessem getirsem evde ballı suya koysam kökleri çıkmaz mı ? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|