![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
![]() Demek şimdiden ikinici partiye geçti bile. Bakalım yaz boyunca kaç parti açacak ve büyüklükleri ne olacak... Bu çiçeğin künyesini çıkarmamızı sağlıyorsun, çok sağ ol. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Gecen yila kadar ilk cicekten sonra bir süre ara verip öyle aciyordu. Bu yil daha üzerindeki cicekler tam tohuma dönmeden alttan yeni cicekler geldi. Her renkten bir tane tohumluk birakip digerlerini kestim ki bitkinin ciceklenmesi etkilenmesin diye. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu çiçeği Sevgili ciceksever70 sayesinde sevdim. Gönderdiği tohumlardan ürettim. Daha ilk yılında çiçek bile açmıştı. Ama bu yıla onlardan tek bir kök bile kalmadı. Geçen yıl yaşatamadığım Lupinlerin yerine, bu yıl son kez viyollerde, tohumdan yetiştirdiğim fideleri diktim. Toprağın Ph' ını düşürmek için kükürt serptim. Birazda humik asit kullandım. Şimdilik iyi görünüyorlar. Bakalım kalıcı olabilecekler mi? ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Denemek icin saksida cimlendirip baska yere ektigim ve yerini begenmeyip degistirdigim lupinler halâ hayattalar arkadaslar. Seneye yazin ciceklenmelerini umuyorum. Artik uzunca bir süre yeni lupin yetistirmem herhalde bahcenin her yerine yayildilar. Bir de tohum atip kendi cimlenenler var tabii. Benim lupinler ne yazik ki ücüncü ciceklenmeye gecmeden örümcek benzeri bir zararlinin istilasina ugradilar. Hepsini dipten kesmek zorunda kaldim ve ilacladim. Ancak Temmuz ortasina kadar cicekli kaldilar diyebilirim. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 15-03-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 248
|
sevgili çiçeksever70, lupin tohumlarımın bir kısmını bahçeye eksem mevsim itibari ile şansım olur mu acaba. Ya tutarsa bir umut, belki yaza çiçeklerini görebilirim forumun lupin uzmanı olarak ne dersiniz. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Lupin tohumlarini hemen vakit kaybetmeden bahceye ekebilirsiniz. Ya da saksiya nasil arzu ediyorsaniz. Ne yazik ki önümüzdeki yaza degil bir sonraki baharda cicegini göreceksiniz. Yani simdi ektiginiz tohumun cicegini yaklasik 2014 ilkbaharinda görebileceksiniz ama daha sonra yillarca sizinle yasayacak bir bitkiniz ya da bitkileriniz olacak. Sevgiler. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|