agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Bahçe Süs Bitkileri
(https)




Beğeni Düzeni1414Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 07-10-2011, 12:26   #1
Ağaç Dostu
 
acemifüsun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 2,783
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi oxygene Mesajı Göster
Benim Plumerialarıma nazar değdi sanırım. İçeri aldım ve kırmızı örümcekler saldırıya geçti... İnanılmaz bir hızla yayılmaya başladılar ben de bu gün tekrar balkona aldım. Bir müddet daha orda durmaları gerekecek sanırım. İlaç da kullanmak istemiyorum arasıra yapraklarını ellerimle seviyorum
Topraklarına fazla su gelmiyecek şekilde sık sık yapraklarının alt ve üstlerini hortumla su püskürtüp, yıkasanız, faydası olur eminim

acemifüsun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 07-10-2011, 12:51   #2
Ağaç Dostu
 
oxygene's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-05-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 130
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi acemifüsun Mesajı Göster
Topraklarına fazla su gelmiyecek şekilde sık sık yapraklarının alt ve üstlerini hortumla su püskürtüp, yıkasanız, faydası olur eminim
Evde olduğum zamanlarda 2-3 saatte bir sprey şeklinde yapraklarını ıslatıyorum. İçeri aldığım için yaprakları ıslatamamıştım ondan olsa gerek hemen kırmızı örümcekler sardı bitkileri

oxygene Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 10:53.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026