![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 821
|
Sevgili oxygene, mavi renk konusunda size katılıyorum. Bunu PSA'ya sormuştum. "Mavi yok." diye yanıt gelmişti. Thai renkleri büyük ihtimal ile kandırmaca... Lakin... Benim yapraklı bir tane bile plumeriam yok. Tohum çimlendirme yüzdem (pardon bindem) çok düşük. Yumurta metodu ile diktiğim Hawaii çeliklerinden biri çürüdü, diğeri de nane molla... Bu gelenler köklü imiş... Umarım yapraklanırlar, beyaz renklisine de razıyım... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-05-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 130
|
Alıntı:
Ben bu güne kadar hiç çelik kullanmadım. Değişik ülkelerden 20 türe yakın tuhum aldım ve hepsini tohumdan çimlendirdim. Aralarında Obtusa olanlarda var. Yaparakların çiçeklerin çok renkli ve değişik türklerde açacağını tahmin ediyorum. Seneye büyük olasılıkla da çiçek açacaklarını ümit ediyorum. Bunu da düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor ve inanılmaz heyecanlanıyorum ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-12-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 821
|
Hawaii'deki satıcıya da sormuştum yumurta metodunu. Yanıt : "Yöntem filan bilmiyorum. Sadece toprağa göm..." olmuştu. ![]() İstanbul'da mevsim dönüyor. Günler kısaldı, yağmurlar başladı, sıcaklık düşüyor. Çelikler köklenecek, yapraklanacak, sonra belki dinlenme dönemine girecek. Vakit dar... Yumurta metodunu zaman kazanmak için uyguladım. Yetiştirme ortamını sizin dediğiniz gibi hazırladım. Ortam hafiflesin diye ponza taşı da ekledim. Hormon da kullandım. Nafile... Sanırım sizde olan birşey eksik bende : Yeşil Parmaklar... |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|