![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Valla henüz çiçek yok.. Açacak gibi dutmuyoar ama epeyi boylandılar.. Sanırım biraz humik takviye zamanı geldi.. Az da hırpalarsam ben bunalşra çiçek açtırırım.. Askerdeyken ben epeyi nazlamışalr bunları rahata alışmışlar.. Yok efendim öyle.. = ) |
|
|
|
|
|