22-07-2009, 21:50
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 20-09-2006
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 2,120
|
Saksının alt deliklerinden kök çıkmadıkça sorun yok diye öğrettiler bana.
Bendekiler de aynı şekilde. Sadece bir tanesinin kökleri aceleci çıktı, onun da icabına ilk müsait zamanda bakmayı düşünüyorum 
|
|
|