![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2008
Şehir: Konya
Mesajlar: 117
|
Evet, sevgili Berduray; ilgili linkleri inceledim.Hastalik belirtilerinde ev ilaclari faydali olabiliyormus ama, hastalik doneminde pek iyi sonuclar elde edilemiyor sanirim.Sevigili Gunum`unde dedigi gibi en iyisi Neemazal bence. Ilgilenen arkadaslara tesekkur ediyorum. |
|
|
|
|
|